close

今天無意中聽到這首歌,真好聽

Promises don't come easy  不要輕言承諾

演唱:Caron Nightingale  經典西洋情歌

 i should have known all along,there was something wrong
 從前我就該明白 我們之間出現了問題

i just never read between the lines
是我沒有體會出你的弦外之音

then i woke up one day and found you on your way
然而有一天當我醒來時 發現你已離我而去

leaving nothing but my heart behind
只留下了我的心

what can i do to make it up to you
我該如何補償你呢?

promises don't come easy
承諾來之不易

but tell me if there's a way to bring you back home to stay
告訴我是否有一種方法 可以讓你回到我身邊

well i'd promises anything to you
那樣我可以給你一個承諾

i've been walkin' around with my head hanging down
我四處遊蕩 垂頭喪氣

wondrin' what i'm gonna do
不知如何是好?

'cause when you walked out that door,i knew i needed you more
因為當你走出那扇門後 我知道我比從前更需要你
than to take a chance on losing you
而不願失去你

what can i do to make it up to you
我該如何補償你呢?

promises don't come easy
承諾來之不易

you know i've made up my mind to make it work this time
我已經下定決心 這次我一定可以

that's the promise that i give to you
可以給你我的承諾

you never thought i loved you
過去你從來不覺得我愛你

i guess you never thought i cared
我想你認為我不在乎你

i was just too proud to say it out loud
可我只不過是太矜持 而無法大聲表白

now i know, to let my feelings go (so tell me)
現在我知道 我不再壓抑自己的情感(所以請告訴我)

what can i do to make it up to you
我該如何補償你呢?

promises don't come easy
承諾來之不易

you know i've made up my mind to make it work this time
我已經下定決心 這次我一定可以

that's the promise i can give to you
可以給你我的承諾

what can i do to make it up to you
我該如何補償你呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    ++ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()